Escola- Jornades Culturals Dimecres

ja arriben les fotos… les tenim ben “fresquetes”! Perquè no sabem si ho sabíeu però avui han començat les Jornades Culturals de l?Escola Francesc Macià.

Els nens i nenes de P3 fins a 6è s’han organitzat per grups, des de primera hora del matí. Tot per posar-nos a jugar. 14 proves, 28 espais preparats per a poder gaudir de la companyia dels grans i els petits i passar una bona estona. El centre de tot plegat han estat els jocs de pati. Així que hem fet bombolles, curses, acrosport, tres en ratlla, laberints, gomes, circuits, teixits, cabanes… fins i tot pintura. Una molt bona estona que segueix demà dijous.

Escola- Jornades Culturals Dimecres part 1 on PhotoPeach

Escola- Jornades Culturals Dimecres part 2 on PhotoPeach