Exchange activity amb Delhi Public School

Aquest curs els alumnes de 4t participen en un projecte online amb l’escola Delhi Public School, de Gurgeon (Índia). L’objectiu del projecte és intercanviar-nos diferents activitats al llarg del curs, tot fent servir les dues llengües que tenim en comú: l’anglès i el castellà.

Durant el primer trimestre i treballant la descripció de persones en anglès, vam enviar-los una descripció de cadascú de nosaltres. L’objectiu de l’activitat era crear el joc de Guess who? (Qui és qui?) amb les nostres descripcions i imatges.

Vam treballar per parelles, fent la descripció del nostre company o companya. Va ser molt interessant, doncs primer vam escriure la descripció amb paper i llapis, però després la vam haver de passar a l’ordinador. Un cop tot enllestit, vam preparar un correu electrònic i ho vam enviar.

Ara estem esperant que ens enviïn el seu Guess who?, però mentrestant, hem pogut jugar entre nosaltres amb els 3 jocs que hem fet. Ha estat molt divertit!