Compra de llibres gestionada per l’AFA

L’AFA de l’escola us ofereix la possibilitat de comprar els llibres no reutilitzables a partir de la pàgina web de www.llibresdetext.com. A més, també podreu fer-vos socis de l’AFA i us faran descomptes directes en els preus dels llibres. També hi ha l’opció de comprar l’equipació de xandall i samarretes, entre d’altres. Cal seguir les següents instruccions:

1. Meritxell

Que quedi constància que aquesta empresa Llibres de Text SL, que vaig fer la comanda i fet el pagament dels llibres de 5 Martí Godas Araya, per error van envia llibres amb l’albara a nom de un altre Alumne. Vaig deixar constància i em van comunicar que van tenir un error i que tornarien ha enviar.me els llibres que corresponen. El dia dia d’avui encara no els tenim. Avui he trucat i em diuen que estan demanats a l’editorial i que encara no els tenen. El Martí ha pogut aprofitar un llibre el de resolució de problemes ens falta el de New Tiger. I la mestra li reclama. Amb això vull que quedi constància per si heu tingut més queixes i valorar si l’any que ve treballem amb aquesta empresa. Jo ja us puc dir que aniré directament a qualsevol llibreria.
    Moltes gràcies per la vostra dedicació..