Carta de l’Alan, alumne de 6è a tota la comunitat educativa

ENLLAÇ A LA CARTA:   Carta de l’Alan

Aquest escrit és del nostre alumne de sisè, Alan Alfaro. És una carta d’agraïment que ell fa, i que desitja compartir amb tothom.

El seu escrit és d’una tendresa inigualable i ens ensenya molts valors que podem compartir com a escola i com a comunitat ferma.

L’evolució favorable de la seva malaltia ens fa molt feliços i li desitgem el millor, com no podria ser de cap altra manera.

I el que ens ensenya a tots plegats, és que la vida ens posa en primer lloc els valors més autèntics.

Joan Vilaseca i Canals- Director

1. marta

Molts ànims petit guerrer i segueix endavant amb la lluita! Les teves paraules m’han emocionat molt i sbt, tot i guanyar-te en edat de lluny, m’has donat una gran lliçó de vida. Una abraçada per tu i els teus!