Beques Menjador 2019-2020

RECORDEU: demà és l’últim dia per a sol·licitar els ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2019-20 del Consell Comarcal del Maresme.

Són adreçats a alumnes d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil, escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics.

Les sol·licituds es podran presentar a la OAC ( oficina Atenció al Ciutadà ) , Plaça de la vila 1 entre les dates esmentades. Les famílies interessades hauran de demanar el número IDALU de cada alumne susceptible de beca menjador(codi identificador de cada alumne) .

Per qualsevol dubte, podeu trucar als Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Vilassar de Dalt. c/ Camí de Mataró 10, telèfon 937509016. Vilassar de Dalt.