6è-Xerrada Mossos d’Esquadra

Aquesta setmana hem rebut a l’escola la visita dels Mossos d’Esquadra per conscienciar i informar als nostres alumnes de sisè sobre la importància d’utilitzar adequadament les xarxes socials.

Molt amablement ens han explicat alguns dels perills tecnològics com el sexting, grooming i el ciberbullying entre d’altres.

Els alumnes han pogut preguntar sobre incerteses que tenen respecte aquests temes i els agents els han donat eines per poder evitar possibles extorsions, i en cas de patir-les, com i a qui  demanar ajuda.

A continuació veureu algun dels moments de la xerrades que hem mantingut amb els Mossos d’Esquadra i us animem que parleu amb els vostres fills i filles sobre aquests temes tan interessants.