5è Projecte Vilassar de Dalt- Gurgeon

Els alumnes de 5è de la nostra escola participen en un projecte online amb l’escola Delhi Public School, de Gurgeon (Índia). Periòdicament ens intercanviem diferents activitats, tot fent servir dues llengües que tenim en comú en les dues escoles: l’anglès i el castellà. En aquesta ocasió hem fet servir les altres 2 llengües vehiculars de cada centre: l’indi i el català, per tal d’aprendre una cançó tradicional de cada regió. Els nens i nenes d’ambdues escoles s’han esforçat moltíssim i aquí teniu el resultat. Esperem que en gaudiu!(passeu les pàgines del llibret per accedir a l’enllaç).