5è -Excursió al Castell de Burriac

El passat dia 19 de novembre, els/les alumnes de cinquè de les classes de Sant Mateu, Tibidabo i Burriac, vam anar a passar  pasar el dia al castell de Burriac, a Cabrera de Mar.

Aquesta sortida estava relacionada amb el projecte VD Maresme en el que vam treballar la Serralada Litoral (entre altres coses) i, per això, les classes van escollir el nom d’aquestes muntanyes ja que pertanyen en aquesta serralada.

Tanmateix, no hem volgut oblidar que, aquesta sortida ens ha fet prendre consciència de la importància que cal tenir pel respecte i la cura del medi ambient.