2n- Colònies a Mas Pujolar

Com ja sabeu, els i es alumnes de 2n de primaria van anar de colònies a Viladau. Durant l’estada van anar apareixent diferents missatges d’en Serrallonga, el bandoler més famós de tots els temps, nascut a Viladrau, i ens va explicar com fer una antiga poció secreta, que torna forts i valents a aquells que la beguin.

També vam recorre el bosc per tal de descobrir com algunes plantes del Montseny es preparen per tal de guarir algun mal. Ven poder conèixer com ha estat la relació entre l’home i el bosc en aquest aspecte, en diferents moments de la història. Doncs, el saber popular, a vegades ha estat a punt de desaparèixer…

La primera nit, en silenci i amb les llanternes, vam sortir a un bosc proper de la casa. Un grup d’alumnes van atacar una torre d’un castell (on hi havia amagada alguna cosa) i un segon van ser els defensors.

Com podeu veure, no vam parar en tot el dia! Vam arribar molt cansats però vam poder gaudir molt en un entorn magnífic.