1r- Sortida a l’Arborètum

Els nens i nenes de 1r hem iniciat el projecte del VD Maresme dels Ocells, i per això el passat dijous 5 d’octubre vam anar a l’Arborètum de Catalunya a Cabrils.

Ens vam separar en grups, ja que per poder veure i escoltar els ocells s’ha de fer el mínim soroll possible i estar ben alerta a qualsevol senyal. Amb l’ajuda d’uns prismàtics i a vegades a simple vista alguns infants van poder veure tudons, gaigs, garses, pit-roigs i pardals. Vam recollir diverses plomes i vam identificar de quin ocell eren i de quina part del cos. També vam escoltar el cant d’alguns ocells.

Finalment, vam dinar en unes taules de pícnic i vam estar jugant una bona estona a l’esplanada de davant de la Masia Can Barba. Ens ho vam passar d’allò més bé!