P4 viu la Festa Major a l’escola

La setmana abans de la Festa Major dels Sants Màrtirs de Vilassar, hem estat treballant amb els alumnes de P4 els actes típics d’una festa major: diables, gegants, sardanes, cercaviles… han pogut conèixer i gaudir de les tradicions de la nostra vila.

Ens han ajudat a tot això els grallers i timbalers de la Colla de Geganters de Vilassar, tots ex alumnes de l’escola. L’AMPA amb els capgrossos i els gegantons. La familia Roig- Garcia amb els gegantons pirates i l’Albert Cíller, pare de P3 i cap de colla dels Diabòlics Anònims.

Visca la Festa Major!!!!

P4 Celebrem la Festa Major on PhotoPeach