3r- Fridays for future

Els i les alumnes de 3r, a l’assignatura de valors, hem estat treballant la importància que tenen els nostres petits canvis per evitar el canvi climàtic i tot el que això suposa… Hem estat pendents del que passava a la COP26 i hem conegut herois i heroïnes que lluiten o han lluitat per evitar grans catàstrofes com la Greta Thunberg, la Jane Godall o la Júlia Butterfly. A més, la biblioteca Can Manyer ens ha deixat uns llibres molt interessants que parlen de la importància de mantenir el medi ambient.

Per concloure aquesta investigació i reflexions, hem reutilitzat cartrons que hi havia a l’escola per fer cartells i manifestar-nos simbòlicament.