Com donar-me d’alta al servei

Som Mpenta, la nova empresa que gestionarà el servei de menjador de l’escola.

Us volem agrair la confiança i us emplacem a que conegueu una mica més sobre nosaltres a la web www.mpenta.net.

Totes les gestions al voltant del menjador i les acollides de matí i tarda, les realitzem a través d’un aplicatiu online que trobareu a la nostra web, com ara les altes d’alumnes fixes al servei, adquisició de menús i tiquets esporàdics, canvis de dieta, anul·lacions de menús, pícnics…

A continuació us expliquem quines són les passes a seguir per a donar-vos d’alta:

Donar-vos d’alta:

1.Entreu a www.mpenta.net

2.Cliqueu a Accés àrea famílies

3.A l’apartat ALTA NOVES FAMÍLIES cliqueu SOL·LICITUD ALTA FAMÍLIA

1. Introduïu les dades que us demana seguint tots els passos Un cop feta la sol·licitud d’alta, rebreu un correu amb el vostre usuari i contrasenya, que haureu de d’utilitzar per al pas 2.(aquest correu pot trigar unes hores).

2.Contractar el servei:

1.Entreu a www.mpenta.net

2.Cliqueu a Accés àrea famílies

3.A l’apartat FAMÍLIES REGISTRADES entreu amb el nom d’usuari del pas anterior i la contrasenya rebuda al vostre correu.

1. Un cop a dins, cliqueu al botó de menjador i contracteu el servei que necessiteu (altes i baixes del servei fix o sol·licitar dies esporàdics)

També trobareu informació i preus sobre el servei a l’apartat “Informació general de menjador”

Per qualsevol aclariment ens trobareu de dilluns a dijous de 9:30h a 17h. i divendres de 9:30h a 15h. al 938670548 o al mail info@mpenta.net. Estem oberts fins el 30 de juliol i tornem de vacances el 1 de setembre.