BONES FESTES!!!

Hola famílies,

Ja hem acabat el primer trimestre d’aquest curs i tots estem molt contents perquè malgrat totes les dificultats que suposa conviure amb les mesures sanitàries establertes hem pogut fer moltes activitats, tant dins com fora de l’escola!!!

Avui us volem desitjar molt Bones Festes i que el Tió de casa i els Reis us portin molts regals i molta SALUT!!! (Cliqueu l’arbre de nadal)

Clicant la següent imatge podreu gaudir d’unes boniques fotos del dia de la gravació del vídeo: És nadal a l’Escola Flama!

Us recordem que clicant “En imatges” (a la part esquerra de la pàgina) podeu veure totes les fotografies dels vostres fills/es.

BONES FESTES!

Hola, famílies!

En aquesta notícia anirem penjant totes les fotos de les cosetes de Nadal i d’aquests dies.

Que passeu molt bones festes!

CAGA TIÓ

Avui últim dia del primer trimestre els nens i nens d’educació infantil i cicle inicial han tingut un matí molt emocionant.

Ens han visitat el Lluquet i el Rovelló, que son uns pastorets que els veiem cada Nadal a la nostra escola. S’han trobat un tronc que de cop i volta ha començat a fer pets i més pets.

Tots els nens i nenes han anat a veure què passava, i quina ha estat la seva sorpresa, doncs després d’alimentar-lo tots aquests dies finalment ha cagat, perquè tots junts li hem cantat moltes cançons i l’hem ben picat.

De ben segur que el Tió de casa vostra també està a punt per cagar moltes coses.

ÚLTIM DIA DE PISCINA!

Hola famílies,

Aquesta setmana ha estat la darrera que teníem curset de natació. Com ha estat l’últim dia, ens ho hem passat molt bé fent moltes activitats diferents dins l’aigua!

Aprofitem per donar les gràcies als monitors, al personal de la piscina, a la mestra d’educació física i a l’ajuntament de Manresa.

MOLTES GRÀCIES!

Clicant la següent imatge, podreu veure fotos!

ENS VISITA L’EMISSARI DELS REIS MAGS

Avui hem pogut gaudir de la visita de l’Emissari dels Reis Mags. Ha arribat de bon matí i els primers que ha volgut anar a conèixer han sigut els i les alumnes més petits de l’escola, els de P3.

Al llarg del dia ha anat passant per cada un dels grups estables que tenim aquest any a l’escola. Els que en aquests moments estan a casa els ha pogut veure a través d’una videoconferència.

Els ha recordat que ell és un enviat del Reigs Mags i que li feia molta il·lusió venir a conèixer tots els nens i nenes de l’escola Flama i que durant aquests dies ha estat en contacte amb el Fumera i amb el Caga Tió.

Els diferents grups classe li han explicat els desitjos i propòsits per l’any que encetarem i algunes de les coses que han posat a la carta que han escrit als Reis Mags. També li han demanat alguns dubtes sobre la seva visita: com havia arribat a l’escola, si a Orient també hi ha coronavirus i han de portar mascareta, si els reis podrán venir com sempre….

Ha estat molt content, perquè a part de tots els bons propòsits que s’emporta al cor, també li han agradat molt els poemes de Nadal que els i les alumnes li han recitat.

Després d’aquest dia ben ple d’il·lusió, segur que quan arribem tots a casa podrem explicar amb molta alegria la visita de l’Emissari dels Reis Mags.

Cliqueu la corona dels Reis Mags per veure un recull de les fotografíes del dia d’avui.

ENS PINTEM LA CARA

Els nens i nenes de la classe dels Pica-paret i els Tres en ratlla continuem descobrint les diferents propostes que ens porta el calendari d’advent. Avui ha tocat una proposta molt divertida: ens ha convidat a PINTAR-NOS LA CARA. Si cliqueu sobre la imatge veureu… Llegeix més»

Moments especials

Aquesta setmana els alumnes de quart hem estat fent varies tasques al voltant d’aquestes properes festes que vindran pròximament. Hem recitat un poema de Nadal molt divertit on els protagonistes han estat els alumnes de la classe que per títol té      “El Nadal de quart”. L’han recitat amb moltes ganes ja els veureu al vídeo que hem penjat el ritme constant que portaven.

També hem dissenyat i creat unes postals de Nadal molt originals que ben aviat us arribaran a casa perquè en pugueu veure el resultat amb el nostre missatge fet des del cor perquè la pugueu col·locar en un lloc bonic i especial de casa vostra.

I, per acabar també hem escrit la nostra carta als reis demanant-los-hi els nostres millors desitjos que ens agradaria que es complissin de cara l’any nou que encetarem.