Projecte Magnet: 🏫Escola Ferreries i l’HTVC 🏥

Aquest vídeo resum plasma el treball diari del Programa Magnet a les aules, el qual ens permet desenvolupar projectes educatius innovadors i molt enriquidors per al nostre alumnat. L’aliança amb l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta dona l’oportunitat a l’escola de fer servir el coneixement científic, social i de la salut com a eix del procés d’aprenentatge.

Com ja sabeu, apostem per l’aprenentatge competencial a través de metodologies globalitzades com el treball per projectes, els espais d’aprenentatge i el treball cooperatiu, els quals fomenten el desenvolupament autònom de cada infant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *