APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI: “LA CURSA DEL PONT ROIG”

El dia 8 d’abril hem realitzat  “La cursa del Pont Roig” (“Running Along the Red Bridge”), activitat del Projecte Apadrinem el nostre patrimoni, “APADRINEM EL PONT ROIG”.

“La cursa del Pont Roig” vol englobar diferents treballs interdisciplinaris i transversals de diferents continguts i àrees treballades a l’escola. Creiem que és una oportunitat per fer difusió i fomentar la pràctica esportiva propera a l’escola i al barri. També pretenem donar rellevància a un dels aspectes de la història del pont, nexe d’unió entre les dues lleres del riu dècades enrere i, actualment, espai on hi ha molt trànsit de la població.

L’activitat coincideix amb la celebració del DMAF (Dia Mundial de l’Activitat Física) tot relacionant continguts del Projecte amb competències i continguts del currículum de l’àrea d’educació física:

• Practicar activitat física vinculada a l’entorn de la ciutat com a forma d’ocupació del temps de lleure.
  • Mostrar hàbits saludables en la pràctica d’activitats físiques i en la vida quotidiana.
  • Valorar la pràctica de l’activitat física com a factor beneficiós per a la salut.

Les activitats que s’han dut  a terme són:

• Caminada simbòlica
  • Curses de velocitat
  • Curses de relleus
  • Curses de resistència
  • Activitats diverses d’expressió corporal a la zona del Passeig de l’Ebre

Atentament,

Equip de mestres de Cicle Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *