VC amb Yassin Ouhdadi

El passat divendres 13 de novembre l’alumnat de 4t de primària, juntament amb l’alumnat d’altres escoles de Tortosa, va gaudir d’una xerrada molt motivadora per part de l’atleta tortosí Yassine Ouhdadi, el qual participarà als Jocs Paralímpics 2021 a Tokio🥇🏆.
L’esportista és tot un exemple d’esforç… Llegeix més»

Junts de nou al setembre

Benvolgudes famílies,
Un cop finalitzat un curs estrany i peculiar per les circumstàncies que ens ha tocat viure, tot l’equip de mestres de l’Escola Ferreries us volem transmetre el nostre agraïment pel gran esforç que heu fet a l’hora d’estar al costat del vostres fills i… Llegeix més»

Sant Jordi 2020

Aquest Sant Jordi és especial perquè és virtual i els mestres us hem preparat un repte i per saber quin és clica en aquesta imatge.

Vols ser booktuber???

Tornem a ser booktubers!!! Ja en som més de vint !!!

“Vaig sentir nervis, me pensava què no sabria que dir”

“Al final em va sortir bé, m’ha agradat molt ser booktuber!”

“M’ha agradat recomanar el llibre de Sant Jordi, si puc l’any que ve repetiré!”

Anima’t, en breu gravarem!

Peque Agents

Durant el mes de setembre, els/les alumnes de 3r vam realitzar la sortida Peque Agents de la mobilitat.
Acompanyats de dos policies vam poder passejar pel barri i vigilar infraccions, com ara els vehicles mal aparcats.
Vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé!!