ESTADA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN LLENGUA ANGLESA – OCTUBRE 2021

Les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa que vol contribuir a millorar la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència, com el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat. Les activitats dissenyades contribueixen a l’adquisició de competències bàsiques i d’habilitats de caire social, emocional i relacional.
La proposta s’adreça a l’alumnat de 5è de primària. Les estades es duran a terme en albergs socials de la xarxa pública XANASCAT, en el nostre cas serà a Cabrera de Mar del 20 al 22 d’octubre i oferiran als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats dels alumnes, per motivar-ne l’aprenentatge. Amb aquesta proposta es vol incrementar les oportunitats d’aprenentatge d’una llengua estrangera, especialment per a aquells alumnes que, per diferents motius, poden tenir dificultats per participar en activitats extraescolars de reforç per a l’aprenentatge d’una llengua estrangera.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

#ESTFSE21

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *