Trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès per a Cicle Inicial

Per primera vegada, l’alumnat de cicle inicial de l’escola participarà en la trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès que organitza el Consell Esportiu. És una activitat totalment lúdica i recreativa, i lluny de competir, busca simplement promocionar la pràctica esportiva.

L’esdeveniment tindrà lloc el proper divendres 14 de juny a la zona poliesportiva municipal de Vilafranca del Penedès.

Els jocs convocats són el korfball-bàsquet, el futbol herba, l’hoquei sala i el miniatletisme.

Recordeu que cal portar esmorzar, i aigua.  A més, també és necessari portar roba còmoda, calçat adequat, gorra i crema solar.