Ambients Cicle Inicial

INTRODUCCIÓ

El Curs 19-20 l’escola Estalella va engegar els ambients a cicle inicial.

Els ambients són petits espais d’aprenentatge on es treballa de forma més lúdica i manipulativa els continguts curriculars treballats a la classe respectant la diversitat de l’aula i els diferents estils i ritmes d’aprenentatge dels nostres infants.

El mestre/a  ha de ser la persona que guiarà a l’infant i farà de mediador en tot el procés d’aprenentatge.

FUNCIONAMENT

Dues sessions a la setmana els nens i nenes de cicle inicial faran ambients.  Cada infant podrà triar a quin ambient vol anar a cada sessió. Podrà triar l’ordre amb el que podrà començar a fer les activitats.

Encara que puguin triar, cada infant haurà de passar per cada ambient al menys durant 3 sessions semestrals.

AMBIENTS

Aquí teniu els diferents ambients que l’alumnat podrà realitzar: