Pla específic de reobertura

Pla El dimecres 20 de maig, el Conseller d’Educació va anunciar que el Departament d’Educació havia presentat al PROCICAT, el Pla de Reobertura de Centres Educatius en Fase 2 de Desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres i que conté les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert.

El pla efectua propostes per a l’acció educativa amb un triple objectiu:
• El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa.
• L’acompanyament tutorial i emocional de tot l’alumnat.
• Facilitar la planificació dels diferents escenaris del curs 2020-2021 en cada centre, tot incidint en el treball organitzatiu del retorn.

L’escola Marina, per respondre a aquesta situació, estableix aquest Pla específic de reobertura atenent al “Pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021”.

El pla contempla set àmbits d’actuació: organització de centre, alumnat, professorat i PAS, espais i grups, serveis complementaris, material escolar, organització pedagògica, mesures de protecció i prevenció i el pla d’aplicació.

Aquesta planificació no serà rígida, però s’estableix com una base per afrontar la situació i unificar criteris organitzatius, de funcionament i sobretot sanitaris.

Pla específic de reobertura. Enllaç al document