Dia de les arts 2019

El passat 12 d’abril vam compartir amb vosaltres el dia de l’art. Enguany anava relacionat amb el retrat.
Us volem agrair les nombroses felicitacions, ja que ens reconforten per seguir treballant.
Finalment us compartim algunes fotografies amb els treballs dels nens i nenes que serveixin de record… Llegeix més»

Instrumentem “Somebody that used to know” de Gotye

En les darreres sessions de música, els alumnes de sisè, hem adaptat la cançó: “Somebody that used to know” de Gotye, amb instruments Orff. Ha estat tot un repte per nosaltres ja que vam començar l’activitat amb expectatives de fer només la introducció, i hem acabat adaptant-la sencera i gravant-ho amb vídeo per fer un muntatge.

Us deixem l’enllaç del resultat de l’activitat:

Setmana Bio 2018. Portes obertes a l’hort de l’escola

Avui hem organitzat una sessió de Portes Obertes a l’hort de l’escola. Aquesta activitat està emmarcada dins la Setmana Bio 2018, proposada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya i el Departament d’Ensenyament.
Des de les escoles, contemplem dins del currículum… Llegeix més»