Podeu apuntar-vos a les nostres Portes Obertes clicant aquí: Formulari d’inscripció

Trobareu més informació sobre el procés de preinscripció i matrícula en aquest enllaç a una pàgina del centre

Us convidem a visualitzar els vídeos on alumnes i mestres expliquem qui som, com treballem i quin és el nostre projecte educatiu.

Trobareu tota la informació del procés de Preinscripció a la pàgina del Departament d’educació. Enllaç

NOTA INFORMATIVA DE LES ESCOLES PÚBLIQUES DE MONTGAT

Donada la greu situació sanitària actual i per tal de no afavorir ni la mobilitat ni la concentració de persones, les escoles d’educació infantil i primària públiques de Montgat no organitzaran aquest curs portes obertes presencials.

Cada centre informarà, a la seva pàgina web i en els canals habituals de difusió, quines alternatives organitza per tal de donar a conèixer l’escola i el seu projecte educatiu.

Setmana Bio a l’escola. Edició virtual

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques.
Cada any celebrem… Llegeix més»

Tenim una nova imatge! Estrenem LOGO

Avui és un dia especial. Un dia que, malgrat el confinament, tenim un motiu per celebrar. Estrenem un nou logo.
L’escola ha fet 15 anys. Últimament estem duent a terme un canvi estètic i metodològic. Estem convençuts que un bon ambient millora l’aprenentatge i les relacions… Llegeix més»

#ThoEstasPerdent

Des de l’Institut Català de les Dones, en col·laboració amb la Secretaria General d’Esport i l’Activitat Física del Govern de la Generalitat, entre d’altres, s’ha iniciat la campanya #ThoEstasPerdent, amb l’objectiu de fomentar l’esport femení en els mitjans de comunicació, avançar cap a la plena igualtat en aquest àmbit i trencar estereotips socials respecte l’esport femení.

Des de l’escola volem sumar-nos a aquesta campanya, que neix amb un esperit col·laboratiu.