SURT SOL SOLET – Sant Jordi

Avui compartim amb vosaltres un muntatge musical que ens ha fet arribar l’Agnès Miralbell, ex-mestra de l’escola.

En l’audició, els solistes són l’Andreu Sances i el Toni Rodríguez i el cor, infants de l’escola, alguns dels quals ja són a l’Institut.

Gràcies Agnès per portar-nos aquests records.

SURT SOL SOLET

Melodia de Béla Bartók (1881-1945) inspirada en una cançó tradicional hongaresa.

Lletra de la 1a estrofa – Ma Teresa Giménez

Lletra de la 2a estrofa – d’origen desconegut Arranjaments – Ernest Manchón i Agnès Miralbell

Direcció pedagògica – Rosa Montserrat Producció i direcció musical – Agnès Miralbell Veu adulta – Rocío Seligrat Veus solistes infantils – Guillem Sances, Mar Giralte i Toni Sánchez (Els solistes infantils i el cor són alumnes de L’Escola “EL VINYET” de Solsona)

Enregistrament – Estudi Casafont, La Vall d’Ora (Berguedà) (Febrer 2017) Tècnic de gravació – Sergi Torricelli Barreges i mastering – Ramon Pujol

Aquesta versió de la cançó “Surt sol solet” forma part del Llibre de Música de P5 de “L’Editorial Barcanova”

VÍDEO Muntatge d’Agnès Miralbell realitzat amb imatges editades de diverses autors.

LLETRA SURT SOL, SOLET

1 – Surt sol solet, tots tenim fred. Vine per Sant Jordi, vine sol solet! Si tu no vens, no puc sortir, vine per Sant Jordi, vine al meu jardí! La, la la là, la, la la là! Vine per Sant Jordi, vine sol solet!

2 – Al mes d’abril, surten les flors i els jardins es tornen de bonics colors! Sant Jordi tots, molt t’estimem, i amb roses i llibres cada any t’esperem, t’esperem! La, la la là, la, la la là! I amb roses i llibres cada any t’esperem!