RIC RAC RUC! Una comèdia misteriosa familiar

CARTELL DEFINITIU OFICIAL RIC RAC RUC 19 DE MARÇ

SINOPSI: Les que anaven a ser unes magnífiques vacances pel mediterrani a bord del iot de nom Nas gros d’una família molt rica acaba desencadenant, anys després, en un autèntic embolic familiar i d’allò més divertit i misteriós. La família RIC i la família RAC no tenen res en comú … o podria ser que si? Prepareu els mocadors, les maletes i col·loqueu-vos bé les orelles…

COM HEM ARRIBAT FINS AQUÍ: El musical RIC, RAC, RUC! Una comèdia misteriosa familiar, és el resultat d’un projecte de la classe de GRANS B de l’escola El Vinyet de Solsona. Partint dels interessos  del grup, proposant, votant, descartant, afegint, modelant, composant… aquesta obra ha anat creixent i creixent. I encara pot créixer molt més! Ens acompanyes?

Lloc i Data: El lloc es el Teatre Comarcal de Solsona i la data es el DIA 19 DE MARÇ. Farem dos sessions, una al matí (gent de l’escola)  i l’altra a la tarda (famílies). Esperem que gaudiu molt.

Preu entrada

→Pallassos sense fronteres: L’entrada és per ajudar a la fundació de pallassos sense fronteres (una fundació que ajuda als nens i nenes amb problemes, als refugiats…) i val com a mínim 1 €, després podreu donar més si voleu, moltes gràcies!!!

Qui som: som la classe de grans B de l’Escola el Vinyet de Solsona, en els quals som 16 alumnes que ens diem:

-L’Elena és la Bianca Ric

-El Jan A. és el Ricky Ric

-La Mireia és la Lia Rac

-El Bernat és l’Esmeralda Ric

-La Nihad és la Lara Ric

-El Lleïr és l’Enric Rac

-L’Aina és l’Anne Rac

-El Jan P. és el Maxi Ric

-El Moisès és el Buni Ric

-El Caleb és l’Oto Rac

-La Marta és la Irati Rac

-El Quim és l’Itachi Rac

-L’Ainet és l’Ona Rac

-La Lluna és la Blanca Ric

-La Bruna és la Florinda Ric i la Vaiolet Ric

-El Marc és el Ricard Ric

Aforament: Us informem que les places son limitades. Aproximadament hi han unes 150 places que  podem fer servir degut a la pandèmia. Les entrades les podreu trobar a la pàgina: https://entrades.turismesolsones.com/  a l’apartat de Teatre i Concerts amb el nom de Ric, Rac, Ruc. El màxim de gent en un grup bombolla son 6 persones.

Gràcies.

Col·laboracions: Amb nosaltres col·labora l’ajuntament de Solsona, el Consell Comarcal del Solsonès, Picogràfics i l’Oficina de Turisme. Amb l’euro de l’entrada ajudarem a la funcació Pallassos Sense Fronteres. A la sortida, si voleu, també podreu col·laborar amb més diners si ho creieu oportú.  Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Horaris: El teatre Ric, Rac, Ruc de la classe de GB de l’escola el Vinyet de Solsona tindrà dues sessions, la primera sessió per als infants de l’escola  El Vinyet a les 11 del matí . La segona sessió serà per qui vulgui gaudir de l’espectacle a les 7 de la tarda.

Per últim, però no menys important, us demanem que vingueu un quart d’hora abans per poder fer l’espectacle a temps. GRÀCIES I GAUDIU DE L’ESPECTACLE!