PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIONS CURS 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Farem una jornada de portes obertes el diumenge 25 de febrer de 10 a 13 hores. A les 10:30 tindrà lloc la xerrada informativa i tot seguit, una taula rodona amb famílies vinyetaires. Durant el matí de diumenge podreu conèixer els diferents espais de l’escola. Us estarem esperant amb ganes de compartir amb vosaltres el projecte de la nostra escola.

Si voleu veure un dia a dia de l’escola El Vinyet realitzarem jornades en grup reduït. Us demanem que si voleu assistir, empleneu el formulari següent: FORMULARI

*Properament us informarem de tot el que necessiteu per fer la preinscripció al nostre centre. El període de preinscripció serà del 6 al 20 de març, telemàticament, però sempre podreu rebre el nostre suport administratiu per fer el procés.

Enllaç a la preinscripció: