PORTES OBERTES DIGITALS

Enguany les Portes Obertes arriben en format digital.

A causa de la situació actual que estem vivint i davant la necessitat de poder arribar a les famílies interessades en el Projecte Educatiu d’El Vinyet, hem elaborat aquesta presentació perquè ens pugueu conèixer.

Tanmateix, trobareu un formulari on ens podeu fer arribar preguntes que us resoldrem el més aviat possible.

Al web de l’escola anirem penjant tota aquella informació comunicada pel Departament d’Educació amb relació a la preinscripció.

Esperem que us sigui d’utilitat.

La presentació és interactiva, comença una vegada es fa clic amb el ratolí. Si el temps d’espera és massa llarg, pots passar a la següent diapositiva clicant amb el ratolí. Si el que necessites és anar a aspectes concrets, pots fer-ho clicant les circumferències que trobaràs agrupades en format índex.

PREGUNTES FREQÜENTS

Aquí trobaràs la resposta a les preguntes més freqüents sobre l’escola. Clica damunt la imatge.

Si després de llegir la informació que hem publicat al web et queden dubtes sobre el Projecte Educatiu d’El Vinyet, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a continuació, on podràs escriure els dubtes que se’t generin i ben aviat l’equip de mestres et respondrem a través del mitjà que millor et vagi,mail, trucada o videotrucada.

Clica damunt de la imatge.

#treballantdesdecasa #compromísiresponsabilitatsocial