LA CONSCIÈNCIA ENS AJUDA A RECONÈIXER

Enguany, iniciem el curs donant un lloc especial a les arrels.

Ens arrelem als familiars, a les persones, als indrets…

La necessitat d’establir connexions és la base del nostre ésser.Formar part d’un grup,d’una situació, d’una vivència comuna, amplía la nostra mirada i la fermesa interna esdevé inexorable.

La consciència ens ajuda a reconèixer i assumir amb amor els nostres lligams i reafirma les nostres arrels. Saber d’on venim ens dóna ales per aferrar les nostres  passes futures .

Com ja sabeu, enguany comença la construcció de l’escola nova.

Les primeres passes de l’escola es van iniciar aquí, les ARRELS DEL VINYET també. Vetllarem per seguir arrelant el fer del vinyet amb AMOR,RESPECTE I DIGNITAT.