HI SOM. Un missatge de la Comunitat Educativa

Ja feia dies que sentíem notícies d’altres llocs del món que feien preveure canvis però tot i així, el confinament va arribar de cop.

Al principi, entre la incredulitat per la nova situació, la incertesa per la durada i la gravetat de tot plegat, la confusió per les instruccions contradictòries que ens arribaven del Departament i del govern, les ganes d’ajudar i de continuar els projectes i les activitats de l’escola, la dificultat per arribar a algunes famílies, la preocupació per la nostra pròpia salut i la de l’entorn més proper… va ser un inici difícil!

Però de mica en mica tot es va anar posant a lloc, vam poder anar frenant l’onada del FER per anar passant al SENTIR!

Cadascú al seu nivell i segons les seves necessitats, ha hagut de fer un treball més o menys profund per adaptar-se al nou ritme i a la nova manera de viure. I de ben segur, que hi haurem de continuar treballant quan la situació vagi evolucionant i puguem mirar enrere.

Des d’El Vinyet, tot i que l’escola estigui buida i aparentment sense el caliu i la vida que hi aportem totes les persones que en formem part, volem compartir la sort que tenim de fer pinya i compartir el dia a dia en qualsevol circumstància.

L’objectiu d’aquest missatge és el d’oferir l’ajuda, l’acompanyament i l’escalf de la comunitat educativa del Vinyet a tothom qui ho pugui necessitar. Perquè, malgrat que l’escola sembli buida, nosaltres HI SOM!

*El vídeo ha estat gravat aprofitant una autorització del Departament d’Educació per a recollida d’aliments. Actualment i sense autorització, no es pot accedir al recinte escolar.