ESTEM D’ENHORABONA!

Recollint les emocions que es senten en un moment com el d’avui, volem expressar-vos que la comunitat educativa del vinyet,està d’enhorabona!

Un dia del curs 2006-2007 es veia la necessitat i es posava consciència de la importància de fer una escola nova a Solsona. Es va dir CEIP SOLSONA en un primer moment, i la Teresa Arderiu, l’Ana Vázquez i més endavant la Mercè Codina; van iniciar l’escola que avui estem vivint totes.

Ara és el VINYET. Un somni per a moltes de nosaltres; famílies, mestres, personal PAS i, per la ciutat de Solsona, un altre pas endavant. Una REALITAT que ens ha fet créixer per dins i per fora.
Ocupar el lloc que ens pertoca, connectar amb l’essència i pertànyer al lloc on vivim, ajuda a legitimitzar amb força l’amor que tenim per la pedagogia i seguir veient com a una oportunitat el recorregut que el Vinyet ens aporta. Seguirem treballant amb voluntat i dedicació perquè la flama del Vinyet segueixi.

Moltes Gràcies a totes!

L’equip de mestres del Vinyet.