EL PAS CAP A L’ESCOLA NOVA

El dia 6 d’abril vam viure un moment màgic. De simbolitzar el pas de l’escola actual a l’escola nova. És per això que ens vam reunir tota la comunitat educativa. Va ser un moment ple d’emocions, sensacions i vivències que van ser el comiat de tot allò que hem viscut fins a dia d’avui a l’escola del carrer Pedraforca.

Amb moltes ganes, esperança i passió per poder trepitjar ben aviat la nova escola i encetar així, una nova etapa a l’escola El Vinyet.

Així doncs, vàrem celebrar aquest moment tan esperat  i simbolitzar el pas d’una escola a l’altra. Vàrem construir una cadena humana des del C. Pedraforca fins a l’entrada de l’escola del C. Francesc Ferrer i Guàrdia. En aquest acte ens vàrem passar el símbol del raïm, el logo de la nostra escola. D’aquesta manera, el podrem tenir a l’entrada de la nova escola.

Per concloure l’acte vàrem fer una onada d’aplaudiments que van iniciar els infants, mestres i famílies de 6è.