COMPLICITATS QUE PERDURARAN PER SEMPRE MÉS

Les relacions humanes només es poden desplegar dins d’un ordre, com aquest cabdell de llana vermella. Sabem que aquest ordre és essencial per tal que els vincles tinguin més possibilitats per a desenvolupar-se d’una forma plena i conscient.
Quan compartim emocions, observacions, mirades, estima,… sentim que comencem a treballar en el teixit d’aquests vincles que ens fan esdevenir úniques; i els ponts resulten vitals per fer escola.

Sorgim camins que ens diversifiquen com a éssers humans, ens eixamplen per dins, ens allunyen i també ens apropen, fins i tot alguns ens troben i d’altres ens ajuden a retrobar-nos. N’embastem d’altres que esdevenen passions.

I repuntem fils amb persones amb qui hi tenim confiança absoluta i hem establert grans complicitats fent que els lligams que hem teixit al llarg de tot aquest temps a El Vinyet, esdevenen ànimes que s’estimen per sempre.

(…)Al llarg d’aquest temps a l’escola, heu mostrat ser persones reflexives, organitzades, amb criteri, amb una capacitat especial d’empatitzar i acompanyar a qui més ho necessita. Us heu mostrat il·lusionats per créixer i viure cadascú a la seva manera, amb una personalitat especial. No ho perdeu tot això, continueu exposant el que penseu, acompanyant a qui més ho necessita des d’una mirada amorosa i respectuosa, sent humils, treballant per tot allò que us fa il·lusió, somieu i no deixeu mai de fer-ho perquè els somnis en el fons són l’essència d’allò que som i que desitgem, tenir-los presents us donarà força per aconseguir els vostres objectius.

Confieu amb el vostre cor que és molt gran, únic i increïble, nosaltres, les mestres hem tingut la gran sort de poder-lo conèixer.
Moltes gràcies, GRANS Vinyetaires! Sigueu molt FELIÇOS!