Certamen XIX de lectura en veu alta

Com cada any, l’escola El Vinyet participa al Certamen de lectura en veu alta que se celebrarà entre el mes de març i abril.

Aspirants de tercer, quart, cinquè i sisè curs de primària han llegit un fragment dels llibres Els Pòstits del senyor Nohisoc de Tina Vallès i Skeleton Keys de Guy Bass, davant dels companys i companyes de la comunitat.

Les votacions les han realitzat els infants i, tot i que no ha estat gens fàcil, els representants escollits han estat:

Categoria Grumets vermells (cicle mitjà de primària): Mar Bota i com a suplent Alba Cots.

Categoria Grumets verds (cicle superior de primària): Emma Ribó i com a suplent Txell Cardona.

L’enhorabona a totes quatre!