6È PARTICIPA A LES OLIMPÍADES LINGÜÍSTIQUES DE L’IES

Aquest matí, els infants de sisè del Vinyet, juntament amb l’escola Setelsis, hem fet el tancament de les Olimpíades lingüístiques organitzades per l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Francesc Ribalta.

Hem compartit una experiència diferent de forma virtual on ens ha faltat el caliu, els retrobaments , el contacte directe i presencial. Tot i això han estat unes vivències úniques que ens han permès tenir un primer vincle amb els nostres futurs companys i companyes. Unes jornades divertides que han posat a prova les nostres habilitats lingüístiques. Gràcies per l’organització i la feina!