TANCAMENT DEL PROJECTE: EL DRAGONET #joemquedoacasa

El passat dijous, els infants i les famílies de petits D, vam tenir l’oportunitat de fer un tancament del projecte. Famílies i infants, asseguts davant la pantalla, com si del cinema, es tractés, disposats a reviure un petit vídeo que mostrava el recorregut del nostre projecte. Des del seu naixement, passant per tot el desenvolupament, amb un ventall d’activitats que ens van fer reviure emocions i sensacions. L’experiència va ser molt gratificant. Infants que emocionats, no podien esperar el moment del play del vídeo, d’altres que això d’estar asseguts tanta estona, els resulta una mica difícil… però tots i cadascun dels nens i nenes van poder passar acompanyats dels que més estimen  un moment màgic de compartir, de tancament d’allò que poc a poc, dia a dia havíem anat teixint a l’escola entre tots i totes. Alguns amb grans dosis de participació i humor, d’altres aportant el seu granet de sorra per un projecte comú…però tothom gaudint d’una estona de joia entre família i escola. Un projecte compartit que guardarem en el nostre cor com un gran tresor.

A continuació us deixem el vídeo per si teniu una miqueta de curiositat. Esperem que us agradi.