LES “CONFICOLÒNIES” DE P5

Els alumnes de P5 havien de marxar de colònies al Vendrell, una activitat marcada al calendari escolar d’aquest curs. La impossibilitat de dur a terme aquesta activitat tan esperada i davant l’excepcionalitat de la situació actual, s’havia de buscar una alternativa, però quina? Tant els infants de P5 com la Confina, que vam conèixer en un capítol de les Petiveïnes, desitjaven aquestes colònies!

No sabíem que fer, però llavors vam rebre una ajuda; el germà de la Confina, en Ment, un amant dels superherois, va tenir una brillant idea; demana’ls-hi que busquessin la fórmula per passar el millor possible aquests dies. El que no ens pensàvem és que unes superheroïnes tirarien endavant unes “Conficolònies”, fent-los sentir molt especials i apropant-los a l’experiència de marxar a fora, però quedant-se a casa.

Cada infant va rebre a casa cartes, correus amb propostes lúdiques, vídeos i una capa molt especial per aconseguir superpoders. Ho havien organitzat tot perquè passessin unes jornades fantàstiques, com si fossin de colònies.

Van pensar en tots els detalls; activitats per dur-se a terme amb facilitat dins de casa o en un entorn proper. De la mateixa manera, tampoc es van oblidar de la minidisco obligada de la nit.

Mireu, mireu… no us perdeu alguns dels moments! CONFICOLÒNIES DE P5

Gràcies superherois i superheroïnes de cada casa per fer possible aquestes conficolònies!