TEMPS DE RETROBADA

Avui, és un moment de retrobada, un dia per compartir grans tresors que hem viscut durant l’estiu, moments de rialles però també alguns de plors. L’escola obre les portes, la mainada feliç retroba aquells amics i amigues que va deixar temps enrere, però també en coneix amb il·lusió i joia altres de nous.

Plegats, hem viscut un dia ple d’emocions a flor de pell, hem compartit alguns agraïments que ens han deixat petjada, hem cercat moments de coneixença, de descoberta de tot i tothom qui ens envoltava, sense deixar de banda què cadascú de nosaltres forma part d’un grup al que pot aportar meravelloses qualitats i un trosset de cada cor. Junts hem començat a teixir un vincle bonic i harmoniós que dia a dia anirà creixent perquè cadascú de nosaltres sigui més i més feliç a l’escola. Bon curs 21-22.

Us deixem unes pinzellades d’aquest dia.