PREINSCRIPCIÓ 2022/2023

Benvolgudes famílies,

Del 7 al 21 de març s’escau el període de preinscripció del proper curs 2022/2023. Tot el procés és telemàtic, amb certificat digital o formulari electrònic. A continuació us indiquem de com podeu realitzar-la:

EDUCACIÓ INFANTIL

3-6 anys

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

6-12 anys

Preinscripció i matrícula a infantil  Preinscripció i matrícula a primària
  • Matrícula: del 20 al 28​ de juny

Totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.

• No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu.

• Els alumnes nous al sistema educatiu de Catalunya (alumnes que inicien P3 o no escolaritzats a Catalunya anteriorment), no tenen número d’identificador heu de deixar aquest camp en blanc i omplir el formulari.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud: electrònica (cal identificació digital) o en suport informàtic (sense identificació digital*).

*Si no es pot obtenir una identificació digital, s’ha d’utilitzar la sol·licitud en suport informàtic, en què caldrà adjuntar la documentació identificativa de la persona sol·licitant per motius de seguretat.

1. SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital: idCat, electrònic, Cl@ve, etc.
    Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, us expliquem com:

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho. Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificarse electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web.

2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Us demanarà el número. d’identificació de l’alumne. Els alumnes nous al sistema educatiu de Catalunya (alumnes que inicien P3 o no escolaritzats a Catalunya anteriorment), no tenen número d’identificador, heu de deixar aquest camp en blanc i omplir el formulari. Abans d’enviar-lo haureu d’adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI de qui fa la sol·licitud i pàgines del llibre de família on estan inscrits els pares i l’alumne/a; DNI de l’alumne si en té). Si no s’adjunta la documentació obligatòria no podreu enviar la sol·licitud.

ALTRES RECOMANACIONS:

•Cal tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud. El llibre de família, si feu la sol·licitud electrònica; el document d’identitat del sol·licitant i de l’alumne (si en té) i el llibre de família, si feu la sol·licitud en suport informàtic.
Com fer la digitalització de la documentació: https://www.youtube.com/watch?v=NF__CTwHy3Y

• El nostre codi de centre és: 25009101. El necessitareu per indicar que us voleu preinscriure a l’Escola El Vinyet.
• No es poden presentar dues sol·licituds en dos centres diferents pels mateixos estudis.
• Un cop realitzada la sol·licitud correctament, rebreu un correu electrònic amb el resguard definitiu que us indicarà la informació verificada i si s’escau, la documentació que heu d’aportar a l’apartat “modificació de la sol·licitud” el 22 i 23 de març.
• Si està escolaritzat en un altre centre i voleu fer canvi de centre, la família podeu consultar l’identificador a: http://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne

Per qualsevol dubte o consulta no dubten en posar-vos en contacte amb nosaltres a través del 973 48 07 77 o del correu electrònic c5009101@xtec.cat

• Horari d’atenció administrativa telefònica.
    DILLUNS 7, 14 i 21 de març de 9 a 14.00
    DIMARTS de 15 a 17.00