L’escola El Vinyet acull la celebració de l’acte de reconeixement docent.

El passat dimecres a la tarda, com és tradicional en aquestes èpoques, es va celebrar l’acte de reconeixement docent, on cada any una escola diferent de la comarca, organitza una jornada especial, per donar lloc i homenatjar les persones que durant el curs escolar anterior, han estat jubilades. Així doncs, és fa un èmfasi especial, a la tasca de docent, destacant de la professió d’educar, la gran passió i vocació de cadascú. Aquest any, l’escola El Vinyet, ha estat l’amfitriona, l’organitzadora d’una jornada en què els docents de la resta d’escoles del Solsonès han pogut gaudir d’una passejada per la nova escola i ser coneixedores dels espais i instal·lacions d’aquesta; ja que ha estat una escola molt esperada i desitjada per tota la comarca.

Seguidament, amb la presència de Sàmara Natura, els docents han pogut gaudir  d’uns tallers que incorporaven una mirada diferent destacant la importància de naturalitzar els patis de les escoles; aquests tallers s’han realitzat per fer del pati un espai més d’aprenentatge, un espai acollidor, on la natura ens brinda l’oportunitat de desenvolupar-hi diferents reptes.

Per concloure l’acte, arriba el moment més esperat de la jornada, el reconeixement a les diferents persones jubilades, on cada  centre ha destacat i ha acompanyat l’acte oferint una dedicatòria especial amb els trets característics de cadascú. Unes paraules dolces, plenes d’il·lusió, de goig… per fer d’aquest acte, un moment molt emotiu, ple de sensacions i sentiments, en el que hem compartit plegades un gran moment de retrobada i germanor.

A totes us desitgem una feliç jubilació! Gràcies per ser-hi!