L’encant i la màgia de la música

Avui hem finalitzat el Moment Especial de la Música i ho fem amb molt bones sensacions i és que una vegada més, hem aconseguit tancar aquest moment amb un espectacle en el qual tota la comunitat educativa hi ha estat implicada i ha fet possible el resultat obtingut, sense la vostra il·lusió i col·laboració, infants i famílies, tot això no hagués estat possible.

Han estat tres dies plens de moments màgics, on els infants han pogut viure la música i compartir-la, amb els infants de l’escola i els mestres, i també amb vosaltres, les famílies.

A continuació, deixem un petit recull d’imatges del que han pogut viure els infants de la comunitat de petits, gràcies a la resta de comunitats i a l’Escola de Música Joan Roure.