Explorant la màgia de les paraules

La comunitat de mitjans va gaudir d’una experiència a la Biblioteca Carles Morató amb l’activitat “El rebost del cau”, dissenyada per l’Ibbycat-Consell Català del Llibre Infantil en homenatge als 50 anys de Frederick, de Leo Lionni, un dels àlbums il·lustrats contemporanis més rellevants.

Els alumnes de 1r i 2n van descobrir el llibre tot obrint portes i explorant espais mentre gaudien de l’activitat en català. Els de 3r, en canvi, van poder viure aquesta experiència en anglès. Finalment, van acabar creant un rebost de paraules màgiques en pots de vidre per ajudar en Frederick a escriure poemes.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>