Compartim un matí a l’escola!

Els infants d’I2 han viscut un matí ple d’emocions, descobertes i il·lusió en la seva primera visita a la que serà la seva nova escola, El Vinyet.

Amb curiositat i moltes ganes d’explorar, han recorregut alguns espais del centre, han conegut les mestres i han compartit moments de joc i de complicitat amb els que seran els seus futurs companys i companyes. Entre somriures, mirades d’entusiasme i noves experiències, els infants han pogut gaudir d’un primer contacte amb les dinàmiques i l’ambient de l’escola.

Aquesta trobada ha estat una experiència molt enriquidora i especial, que ens ha permès començar a construir vincles i a acompanyar amb confiança i alegria el pas cap a aquesta nova etapa. Estem molt contents d’haver compartit aquest moment tan significatiu i esperem amb il·lusió retrobar-nos ben aviat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>