Certamen de Lectura en Veu Alta

Ahir, 11 de març, es va celebrar a Puig-reig la primera de les dues semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Hi van participar l’Agnès Trilla i el Roc Colell que van quedar finalistes en el procés de selecció de l’escola.

Malgrat no passar a la següent fase, els nostres dos representants van fer una molt bona lectura i tots els i les participants van demostrar un alt nivell.

Felicitem en Roc i l’Agnès pel seu esforç i dedicació durant tot el procés i pel gaudi que tenen per la lectura. Enhorabona!

“Els llibres són una manera d’escapar, però també de connectar amb qui som, amb qui vam ser i amb qui podem arribar a ser.”
— Laura Esquivel

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut