Projecte dels pandes!

Durant aquest curs a 4t hem treballat el projecte dels pandes. Tot aquest projecte va començar amb el nom de la classe. Vam escollir aquest animal perquè ens va agradar molt i perquè en volíem saber més. Gràcies a aquest animal hem après moltes coses. 

Vam crear una disfressa per fer la rua del Carnaval i vam investigar durant la setmana cultural com són els pandes i què els està passant. Vam descobrir que el canvi climàtic els afecta, ja que cada cop les temperatures són més altes a tot el planeta i també que s’estan quedant sense boscos. També vam aprendre que els pandes viuen a la Xina i que el seu menjar principal és el bambú. 

A l’espai de robòtica vam fer una figura del panda en 3D amb el Tinkercad. Primer vam haver de fer el disseny utilitzant diferents formes geomètriques com ara esferes, triangles, cilindres, etc. Després el vam imprimir amb la impressora 3D i, finalment, quan tots els pandes estaven impresos, els vam pintar amb tempera de color blanc i negre i vam crear una exposició a l’aula. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>