ELS MONSTRES DE 1r SORTIM PER MONTCADA I REIXAC

El passat dilluns 10 de febrer la classe dels monstres de 1r vam sortir a fer una volta per Montcada i Reixac. Estem treballant la nostra vila i hem descobert que a més de tenir una muntanya amb el mateix nom que la nostra escola, fàbriques, escoles, teatres, etc., també tenim un munt de comerços i serveis. Hem sortit a llegir els rotuls per poder saber què venem. Portavem moltes fotografies amb diferents botigues i les hem trobat gairebé totes. No totes els comerços eren botigues, hi havia algunes fotografies que enganyaven…Ha estat molt divertit!

(CLIQUEU DAMUNT DE LA FOTO PER VEURE TOT L’ÀLBUM)

CAMINEM SEGURS

El dia 5 de febrer, els i les alumnes de 3r vam fer l´activitat CAMINEM SEGURS.

Va venir el Cristian, un policia de Montcada, a la nostra classe i ens va fer una xerrada sobre les normes de seguretat vial. Després d´esmorzar, vam anar pels carrera de la nostra ciutat observant si els vehicles i els vianants ho feien bé però ens vam adonar que hi havia gent que no portava el cinturó, no pasaven l´intermitent per girar, no creuaven pel pas de vianants i, fins i tot, creuaven les vies del tren amb la barrera baixada.

Quan vam tornar a l´escola, vam fer una reflexió molt important: nosaltres hem d´evitar cometre totes aquestes infraccions!

Volem donar les gràcies a la Guàrdia Urbana de Montcada i Reixac per fer-nos activitats com aquestes on podem aprendre moltes coses però sobretot a ser uns vianants responsables.

Clica  a la foto, per veure més!