La classe del Karate de 3r i les Papallones de P3 ens estrenem com a padrins i fillols

Ahir a la tarda la classe del Karate i les Papallones ens vam conèixer i vam compartir una tarda junts pintant i mirant contes. Per les dues classes és la primera vegada que fem de padrins i fillols i estavem molt emocionats!

Ens ho vam passar molt bé i tenim moltes ganes de fer més activitats conjuntament!

Ens veiem aviat Padrins!!!

Els EMOJIS de 4t i els BOMBERS de P4, compartim una tarda de lectura i jocs al pati!

Els nens i les nenes de 4t hem anat amb els nostres fillols de P4.

Hem compartit una tarda de lectura on hem explicat un conte, hem parlat i ens hem divertit moltíssim amb els petits.

Després, hem anat al pati a fer dibuixos amb els guixos i jugar tots junts.

Hem gaudit molt! Ens veiem un altre dia fillols!

Aquí us deixem una mostra de la tarda tan divertida que hem passat!

Servei Comunitari

Alumnes de 4t d’ESO de l’institut Montserrat Miró estan fent el Servei Comunitari a la nostra escola. Ajuden els alumnes de 1r, 2n i 3r amb el mètode d’entrenament lector glifing i també participen en els grups interactius.