Escola verda

La nostra escola des del seus inicis, ja fa més de 40 anys, ha treballat “els aspectes de conservació de la natura en tots els àmbits i àrees” com ho marca el nostre Projecte Educatiu.

wpid-2015-03-27-15.46.52.jpeg.jpeg

Avui ja al S.XXI això es tradueix en ser impulsors en la defensa del medi ambient, en tenir consciència i ser militants practicants en la defensa de les TRES ERRES (reduir,reutilitzar, i reciclar) perquè al nostre planeta s’aturi la seva degradació i mica en mica anar fent que el progrés no signifiqui com fins ara destruir la natura, perquè de Terra solament tenim una.

Els alumnes, pares i mestres de l’Escola El Turó volem posar el nostre gra de sorra en aquesta lluita per la sostenibilitat del nostre món i creiem que una bona manera de fer-ho és declarar-nos ESCOLA VERDA i participar activament en la Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya (XESC).

wpid-imag0314.jpg