Tertúlies literàries

TERTÚLIES LITERÀRIES

• Explicar les tertúlies literàries (i posar els títols dels clàssics que es llegeixen a cada curs)

Les tertúlies literàries dialògiques estan dedicades a la literatura clàssica universal. Ofereixen un espai enriquidor on l’alumnat pot explorar i debatre els temes sorgits de la lectura. Aquestes sessions, basades en la discussió i intercanvi d’idees, són una oportunitat per fomentar el diàleg crític i la reflexió profunda entre l’alumnat.

• Explicar les tertúlies artístiques i musicals

Les tertúlies dialògiques plàstiques es fan a través de l’observació d’una obra art. Cadascú pot expressar què li transmet el quadre i es creen històries.

Les tertúlies dialògiques musicals es fan a través de l’audició d’una obra musical. L’alumnat pot expressar les seves emocions en funció d’allò que sent.

• Posar algunes fotos

LLISTAT LLIBRES DE TERTÚLIES LITERÀRIES

I3 Pinotxo
I4 En Pere i el llop