ELS MONSTRES DE 1r SORTIM PER MONTCADA I REIXAC

El passat dilluns 10 de febrer la classe dels monstres de 1r vam sortir a fer una volta per Montcada i Reixac. Estem treballant la nostra vila i hem descobert que a més de tenir una muntanya amb el mateix nom que la nostra escola, fàbriques, escoles, teatres, etc., també tenim un munt de comerços i serveis. Hem sortit a llegir els rotuls per poder saber què venem. Portavem moltes fotografies amb diferents botigues i les hem trobat gairebé totes. No totes els comerços eren botigues, hi havia algunes fotografies que enganyaven…Ha estat molt divertit!

(CLIQUEU DAMUNT DE LA FOTO PER VEURE TOT L’ÀLBUM)