TV3 al Turó!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui al matí ens ha visitat TV3. Ha vingut a gravar tot el projecte 3D que es fa a l’escola. Han gravat com els nostres alumnes fan diferents projectes i sobretot com han elaborat la pròtesi de la mà de la Mariam Sabar. Ha estat molt divertit i interessant, semblava que estavem rodant una pel·lícula!

1. Carolina

Els alumnes que participen en aquesta experiència han fet un treball increïble. La cara de felicitat de la Mariam és la millor recompensa a la feina ben feta.