TROBADA LÚDIC ESPORTIVA PER CICLE MIG

TROBADA LÚDIC ESPORTIVA MATARÓ 2010
Com cada any, les escoles que pertanyem al Pla Català d’Esports estem convidats a la trobada esportiva per cicle mig.
Aquest any es realitzarà al Parc Central de Mataró, el dimecres 5 de maig.

La sortida està subvencionada completament per la secció esportiva de l’AMPA, i és obligatoria per tots els/les alumnes

Degut al caràcte lúdic-esportiu de la jornada, es molt important que tothom porti roba esportiva i bambes (per als despistats i despistades).

Que més em de portar? Esmorzar, dinar, aigua, una gorra i moltes ganes de passar-ho bé.

Que farem? Voleibol, bàsquet cao, miniatletisme, shootball, ultimate, imflabes, tallers, danses, jocs tradicionals,…

Hora de sortida: 8’15h a la plaça Lluis Companys.
Hora d’arribada: 16’30h a la plaça Lluis Companys, 17’00h a l’escola.
Atenció: els que es quedin a menjador s’han d’assegurar que els puguin portar el dinar abans de les 8 a l’escola, ja que si no ho hauran d’emportar-ho de casa.