Sortida de 4rt a fer l’anellament de les aus

Els alumnes de quart curs han participat aquest matí en un taller d’anellament científic d’ocells a la llera del riu dirigida per professionals del Centre d’Interpretació i Recuperació de la Conca del Besòs. L’estrella del taller ha estat un falcó xoriguer, que s’ha posat en llibertat. Els nens i les nenes també han pogut observar diverses classes d’ocells que fan parada al Besós durant la seva ruta migratòria a la recerca d’aliment com una cotxa blava provinent del nord d’Europa, un pit-roig, etc.

1. Merche

Qué bé que s’han portat aquests nens i nenes de 4rt!!!! Ha estat un plaer compartir aquest fantàstic dia amb vosaltres…. I el cocodrilo… come fa?, je, je

2. Rosa

Ha estat genial!!!!! S’han portat tal i com són ells i elles: FANTÀAAAAAAAAAAAASTICS!!!! Podeu veure al Cristian amb la rentadora que li ha tocat de premi al millor alumne de la setmana. jajajajajajja…Quina enveja em fas, Cristian, m’hagués encantat alliberar un xoriguer…Felicitats!